امام جمعه پارس آباد: مسوولان فکری برای محصول گوجه فرنگی کشاورزان کنند
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

به نقل از آران مغان، حجت الاسلام ولی علوی در خطبه های این هفته نماز جمعه پارس آباد، توفیق درک ماه رمضان را نعمت بزرگی از جانب خداوند متعال بیان کرد و افزود: باید خداوند را به سبب این نعمت بزرگ قدردان و شاکر بوده و از فرصت رمضان برای تمرین بندگی و کسب معارف الهی بهره برد.

 

وی این ماه را فرصت مغتنمی برای هدایت انسان و انجام کارهای نیک در این ایام عنوان کرد و گفت: بر این اساس لازم است از فرصت پیش آمده برای اصلاح اخلاق انسانی خود بهره‌برداری کنیم تا متخلق به اخلاق الهی شویم.

 

امام جمعه پارس آباد بیان کرد: باید ظرفیت های این ماه رحمت الهی که شب و روزهای آن برترین است را غنیمت بشمریم و فرزندان مان را به حضور در مساجد و محافل نورانی قرآن ترغیب کنیم.

 

علوی تأکید کرد: روزه سپری برای آتش جهنم است که روزه داران را در روز قیامت نجات خواهد داد.

 

وی همچنین با گلایه از وضعیت پیش روی کشاورزان پارس آبادی اظهار داشت: متاسفانه مشاهده شده محصول گوجه فرنگی که حاصل دست رنج کشاورزان این منطقه است روی دستشان مانده و آنها با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می کنند که این امر زیبنده نیست و مسوولان باید نسبت به برطرف کردن دغدغه های این قشر اهتمام ورزند.

 

حجت الاسلام علوی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت وفات حضرت خدیجه (س) ایشان را نخستین بانوی ولایتمدار و باایمان دانست و گفت: وی تنها زنی بود که تمام اموال خود را در راه اسلام انفاق کرد تا دین مبین اسلام پابرجا بماند‌.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ جمعه 13 تير 1393برچسب:, ] [ 16:40 ] [ رضی نیوز ]